reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Gaj

Marián Gaj

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mnoho ľudí ma pozná zo zákulisia košickej kultúry, dnes už aj z pozície starostu mestskej časti Košice - Sever. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Na Mieri bude lepšie ako v Soči

Marián Gaj

Na Mieri bude lepšie ako v Soči

Rozmýšľal som o tom, že pôjdem do Soči na hokej. Pred 25 rokmi som tam bol a som zvedavý ako sa to tam zmenilo. Ale potom som si uvedomil, že najlepšia hokejová atmosféra je u nás na Amfiku.

  • 12. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 864x
  • 3
Optimalizácia rozpočtu mesta Košice je nevyhnutná

Marián Gaj

Optimalizácia rozpočtu mesta Košice je nevyhnutná

Mesto chce v tomto roku hospodáriť s vyrovnaným rozpočtom. Ráta s príjmami vo výške takmer 187 miliónov eur, z ktorých prerozdelí mestským častiam 5, 28%, čo je takmer 10 miliónov eur. „Zhrozil som sa, že pre Sever – 20 tisícovú mestskú časť – je vyčlenených len 0, 45%, čo predstavuje niečo viac ako 830 tisíc eur. Už dávnejšie sa zaujímam, akým spôsobom sa prerozdeľujú financie pre mestské časti. Odpoveď som našiel až po vlastnej analýze príjmov a výdajov jednotlivých MČ.“ Konštatuje starosta Marián Gaj.

  • 29. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 483x
  • 2
Potrebujeme komisie a miestnu radu?

Marián Gaj

Potrebujeme komisie a miestnu radu?

Každý deň mi na stôl v úrade prichádzajú informácie, z ktorých som rozčarovaný. Čaká nás prvé pracovné rokovanie zastupiteľstva, na ktorom chcem presvedčiť poslancov, že keď im znížime odmeny na minimum, pomôžu mestskej časti. Možno ušetrenými peniazmi pomôžu našim zamestnancom v opatrovateľskej službe, ktorí za svoju tvrdú prácu berú sotva 2 eurá na hodinu.

  • 26. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 297x
  • 13
Džez bol, je a bude. Aj bez EHMK.

Marián Gaj

Džez bol, je a bude. Aj bez EHMK.

Sobotňajší džezový večer sa vydaril. Džez má v Košiciach silné zázemie predovšetkým vďaka dvom pánom. Gejza Sabadoš a Tibor Apa Egry. V sobotu som bol súčasťou skvelého podujatia v našej starej koniarni. Takmer 2.000 fanúšikov všetkých generácií sa stretlo na jednom mieste a mám pocit, že hudba bola miestami druhoradá. Bola to v prvom rade spoločenská udalosť, ktorá predčila akékoľvek aktivity EHMK, čo je smutné.

  • 25. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 986x
  • 1
Vráťme atmosféru starých čias

Marián Gaj

Vráťme atmosféru starých čias

Včera sme sa stretli na mojom volebnom štábe a začali sme si pripravovať stratégiu kampane, stretnutia s občanmi, obsah materiálov a všetko, čo sa volebnej kampane týka. Tí z Vás, ktorí ste už niekedy v minulosti k nejakej kampani komunálneho politika privoňali, iste viete o čom hovorím. No nechcem písať o včerajšom večeri, ale o ľuďoch z môjho tímu.

  • 15. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 581x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu